Наскоро Бил Гейтс сравни компютърната с автомобилната индустрия, заявявайки: "Ако Дженерал Мотърс развиваше технологиите, както го прави компютърната индустрия, днес всички ние щяхме да караме автомобили за по 25 долара, които изминават 1000 мили (1609км.) с един галон бензин (около 4 литра)."
В отговор на Бил Гейтс, Дженерал Моторс разпространи следното прессъобщение: "Ако GM беше развивал технологии като Microsoft, ние всички бихме карали автомобили със следните характеристики:
1. Без видима причина автомобилът щеше да катастрофира по два пъти на ден
2. Всеки път като пребоядисат пътната маркировка, трябваше да купуваме нова кола.
3. От време на време нашият автомобил щеше да спира на магистралата без видима причина. В такъв случай трябваше да отбиваме встрани, да затваряме всички прозорци, да го рестартираме и да отваряме прозорците отново, преди да продължим.
4. От време на време, при изпълнение на сложни маневри, като ляв завой например моторът щеше да спира без да може да запали отново. В такива случаи щеше да се налага да преинсталираме отново мотора.
5. Макинтош щеше да конструира автомобил на слънчева енергия, пет пъти по-бърз и надежден, който да се кара два пъти по-лесно, но щеше да се движи само по 5% от шосетата.
6. Индикаторите за маслото, температурата на водата и алтернатора щяха да бъдат заменени с една единствена червена лампа, на която ще пише "This Car Has Performed An Illegal Operation"
7. Еърбеците щяха да питат: "Are you sure?" преди да се отворят.
8. От време на време, без видима причина, вашият автомобил щеше да се заключва и да не ви пуска да влезете вътре, докато не вдигнете дръжката на вратата, завъртите ключа и сграбчете антената на радиото, но ... абсолютно едновременно.
9. Всеки път, когато се появяваше нов автомобил, купувачите трябваше да се учат отново как да шофират, тъй като никоя от командите нямаше да действа по същия начин както в старата кола.
10. О да, и на последно място, но не и по значение, всеки път, когато искате да изгасите мотора, трябваше да натискате бутона "Start"...
четвъртък, 21 юни 2007 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)

Няма коментари:
Публикуване на коментар